söndag 14 juni 2009

Grilla, grilla och ännu mer grillat

Tack syster yster för att jag får lov att grilla lite extra köttbitar när jag är hos er och äter grillat. Idag har vi grillat karrékotletter och jag åt sallad till med god whiskeysås mmmmmm...

Nu ska jag gå ut i köket och baka Oopsies. Det blir nog en macka imorgon bitti......

Enligt många bloggare så ska detta recept inte göra utslag på "håll koll". Jag försöker ju vara slav under GI för det kommer ju en sommar nästa år med. Jag kommer att vara ute på stranden ( om det är bra väder) detta året också för jag tänker inte gömma mig. Jag har aldrig gjort det förr och tänker inte börja i år men jag tänker som så att nästa år kommer det att gå fortare för mig att bli brun för då är där så mycket mindre av mig att sola....
Därför fortsätter jag att vara medlem på denna underbara sida GI viktkoll och fyller i mina staplar varje dag så ska ni se vad snabbt jag blir brun nästa år.
Todeloooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar