lördag 13 juni 2009

Vilken vecka

Vilken vecka det har varit, ingen rast och ingen ro.

Måndagen började med golf och sedan hade jag lite smyckesförsäljning här hemma.

Tisdagen skulle vi ut och äta med alla arbetslagsledarna på jobb. Det blev grillad chevré med balsamico och valnötter till förrätt, ryggbiff med sallad och beanesås(ursäkta stavning) och jag avslutade med en liten pannacotta. Till detta ett stort glas rött vin.

Onsdagen hade jag först ett spinningpass på 50 min och sedan var det dax för syster yster att komma och fixa till smycken till dotterns fröknar. Vi blev precis klara till Greys anatomi.

Torsdag hjälpte jag en kompis som ska ha student att fixa till lite goda såser.

Fredag kom med ihållande regn och 2 studentskivor. Det blev kanon med maten men drickat, där räcker inte kaloristaplarna till i "håll koll".

Lördagen har börjat bra med mina goda ägg och bacon och nu sitter jag här och försöker uppdatera min blogg.

Även om veckan har varit stressig så har jag fyllt i mina staplar på GI VIKTKOLL
och det är bara fredagens utsvävningar i alkohol som gått snett.
Todelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar